Interview Question asked in Call Center

 



1) Tell me something about yourself?

a) * Sir my name is Sonia Sharma, and I belong to Dhani Chhatriyana, Dist.

Fatehabad, Haryana.

b) * I Completed my senior secondary education in 2022 from Govt senior secondary

school in the Arts stream.

c) * There are five members of my family.

d) * My hobbies are reading books and learning new things.

e) * Recently I have done training in Customer Care Executive Domestic voice and non-voice.

2) What is your strength?

a) I am hardworking, punctual, and loyal towards my work.

3) How you can say that you are hardworking?

a) Whatever task has been assigned to me I always prefer to do it and never see the time during

work.

4) How you can say that you are punctual?

a) Since I have value of time and I am aware of the fact that if time has gone it will never

comes again.

5) How do you say you are loyal?

a) I always treat my job as my own business and I work with honesty and dedication. You can

trust me in any manner.

6) What is your weakness?

a) I can’t say no if anybody asks me for some help anytime or anywhere.

7) How can weakness (like emotion) become your weakness?

a) I’m a little emotional person. Sometimes we need to be selfish as well otherwise we can get

into trouble

8) Why do you want to work with us?

a) I Searching for this madam, This is a growing company in India and as far as I have heard about

it the working environment is amazing people really feel proud to work here and I think

this is a really golden opportunity for me to work here and explore my potential.

9) Why should we hire you?

a) I will be a key player in your company and, I assure you that you will never regret the

decision to hire me.

10) Where will you see yourself after 5 years?

a) Sir my short-term goal is a key player of your company but long term is to get a respectable

position in this organization.

11) Can you work under pressure?

a) Yes Sir sometimes we have to work under pressure so this is not a problem for me at all.

12) What are your long-term career goals in the field of customer service?

a) My short-term goal is to crack this interview and get a joke in your company but my long-term

the goal is key goal is to stay informed on industry developments, innovative strategies, and

relevant legislation through my involvement with professional company.

मेरा अल्पकालिक लक्ष्य इस साक्षात्कार को क्रैक करना और आपकी कंपनी में नौकरी प्राप्त करना है, लेकिन मेरा


दीर्घकालिक लक्ष्य एक महत्वपूर्ण लक्ष्य पेशेवर कंपनी के साथ मेरी भागीदारी के माध्यम से उद्योग के विकास,

अभिनव रणनीतियों और प्रासंगिक कानून पर सूचित रहना है।

13) 5 Famous places near by Fatehabad?

According to my opinion, the five famous places in Fatehabad are

1) Banawali, Haryana is a famous archaeological spot belonging to Indus Valley Civilization ( बनावली,

हरियाणा सिंधु घाटी सभ्यता से संबंधित एक प्रसिद्ध पुरातात्विक स्थल है।)

2. The structures adorned many colourful miniature paintings depicting flora and fauna, stories from

the Gurmukhi (the sikh holy script), depiction of meetings between Aurangzeb and the Guru, Indra

Sabha and the images of Krishna with his Gopis to name a few. संरचनाओं ने वनस्पतियों और जीवों को

दर्शाते हुए कई रंगीन लघु चित्रों को सजाया, गुरुमुखी (सिख पवित्र लिपि) की कहानियां, औरंगजेब और गुरु के बीच बैठकों

का चित्रण, इंद्र सभा और कृष्ण की उनकी गोपियों के साथ छवियां।

3. Papiha Park: Papiha Park is famous for fast food and night view in Fatehabad.

4.

14) What is the difference between Chandigarh and Haryana?

Chandigarh is a city located in the union territory of Chandigarh, serving simultaneously as capital of

this union territory and of the states of Haryana and Punjab 1. Haryana, on the other hand, is a state

in north-central India. चंडीगढ़ केंद्र शासित प्रदेश चंडीगढ़ में स्थित एक शहर है, जो एक साथ इस केंद्र शासित प्रदेश

और हरियाणा और पंजाब राज्यों की राजधानी के रूप में कार्य करता है। दूसरी ओर, हरियाणा उत्तर-मध्य भारत में एक

राज्य है।

The two regions are distinct in terms of their administrative and political structures. Chandigarh

was planned to replace Lahore, the capital of erstwhile Punjab, which became part of Pakistan

during the Partition. दोनों क्षेत्र अपने प्रशासनिक और राजनीतिक संरचनाओं के संदर्भ में अलग हैं। चंडीगढ़ को

तत्कालीन पंजाब की राजधानी लाहौर को बदलने की योजना बनाई गई थी, जो विभाजन के दौरान पाकिस्तान का हिस्सा

बन गया था।

15) What do you know about our company and our products/services?

Paytm is an Indian multinational financial technology company. Paytm started its business with

online bill payments and prepaid mobile recharge, but nowadays it has become a marketplace for

customers. Paytm offers financial solutions to its customers, mobile, DTH recharge facilities, and

more through its platform. पेटीएम एक भारतीय बहुराष्ट्रीय वित्तीय प्रौद्योगिकी कंपनी है। पेटीएम ने ऑनलाइन बिल

पेमेंट और प्रीपेड मोबाइल रिचार्ज के साथ अपना बिजनेस शुरू किया था, लेकिन आजकल यह ग्राहकों के लिए मार्केटप्लेस

बन गया है। पेटीएम अपने प्लेटफॉर्म के माध्यम से अपने ग्राहकों को वित्तीय समाधान, मोबाइल, डीटीएच रिचार्ज

सुविधाएं और बहुत कुछ प्रदान करता है।

Benefits :

 Making cashless and digital payments.

 Safer payments as you do not pay through the bank directly.

 Quick, convenient, and simple transactions.

 Eliminating the need to carry cash, debit cards, credit cards, and other

items.

 Transferring money to a business or a person.


 Buying gold and mutual funds.

 Convenience, security, and alluring incentives

JIO company :

Jio is an Indian telecommunications and technology company that provides wireless telecom

products and services, such as voice, data, messaging, and cloud computing. It also offers

products such as JioFiber, JioPhone, Jionet Wi-Fi, LYF smartphones, and a range of Jio apps.

जियो एक भारतीय दूरसंचार और प्रौद्योगिकी कंपनी है जो वायरलेस दूरसंचार उत्पादों और सेवाओं को प्रदान करती है,

जैसे कि वॉयस, डेटा, मैसेजिंग और क्लाउड कंप्यूटिंग। यह जियोफाइबर, जियोफोन, जियोनेट वाई-फाई, एलवाईएफ

स्मार्टफोन और जियो ऐप्स की एक श्रृंखला जैसे उत्पादों की एक श्रृंखला भी प्रदान करता है।

Benefits :

A robust and widespread 4G network that ensures seamless connectivity across

India. एक मजबूत और व्यापक 4 जी नेटवर्क जो पूरे भारत में निर्बाध कनेक्टिविटी सुनिश्चित करता है

Attractive data plans that are affordable and high in data allowances. आकर्षक डेटा प्लान

जो किफायती और डेटा भत्ते में उच्च हैं।

A suite of digital services, such as JioTV, JioCinema, and JioSaavn, that add value to

your mobile plan. जियो टीवी, जियो सिनेमा और जियो सावन जैसी डिजिटल सेवाओं का एक समूह, जो आपके

मोबाइल प्लान में मूल्य जोड़ता है।

JioFiber plans that feature unlimited internet, symmetric speed, and subscription to

the top 12 paid OTT apps for free. जियो फाइबर प्लान स में अनलिमिटेड इंटरनेट, सिमिट्रिक स्पीड और

टॉप 12 पेड ओटीटी ऐप्स का सब्सक्रिप्शन मुफ्त में मिलता है।


JioPlus benefits that offer a 1-month trial, zero security deposit, and free home

delivery of Jio SIM. जियोप्लस बेनिफिट्स जो 1 महीने का ट्रायल, जीरो सिक्योरिटी डिपॉजिट और जियो सिम की

फ्री होम डिलीवरी ऑफर करते हैं।

16) Objective related questions/(translate )?

They are trying to assess your passion for the industry, your compatibility with the company, and

your ability to work in a team. वे उद्योग के लिए आपके जुनून, कंपनी के साथ आपकी संगतता और एक टीम में काम

करने की आपकी क्षमता का आकलन करने की कोशिश कर रहे हैं।

 Provide a short-term goal for this position.

 Provide a long-term goal with the company.

 Contain a statement of your learning or development objective.

 Define your career goals.

 Do research about the company and the position you are applying for.

 Start with short-term goals, then long-term goals.

 Explain how you plan to achieve your goals.

 Provide employer-centric answers.

 Use an example from your background and experience.


 Use the S-T-A-R approach to make the answer a STAR: talk about a

Situation or Task (S-T), the Action you took (A) and the Results achieved

(R).


17) In what time you do want to get married?

Be honest: It’s important to be truthful about your intentions. If you have a specific timeline in

mind, share it with the interviewer.

18) Difference between outbound and inbound script?

a) Outbound : Make call by CCE Inbound : Received calls by CCE

For making new customer we have already lead

Used for sale Generally used for query solution

19) Can you speak a script?

a) India mart script

b) Outbound call script for airtel :

c) CCE : नमस्कार सर एयरटेल की तरफ से मैं, सोनू बात कर रहा हूँ यह कॉल आपके एयरटेल

नंबर 234567890 के लिए की गई ,क्या मेरी बात से हो रही है

d) सर क्या आप के पास उचित समय है बात करने का सर आपके रिचार्ज की History और

बेहतरीन नेटवर्क यूज़ को देखते हुए एयरटेल आपके लिए बेहतरीन ऑफर लेकर आया है क्या

आप जानना चाहेंगे |

e) सर आपने नंबर पर 399 का प्लान चल रहा है जिसमे लोकल व नेशनल calls अनलिमिटेड

मिलेंगी उसके साथ साथ 1.5 जीबी व 100 एस एम एस पर डे फ्री मिलेंगी इस पूरी प्लान की

वैलिडिटी 56 दिन दिनों की मिलेगी कस्टमर: ठीक है मा ऐम मैं 2 दिन में करवा लूँगा

f) CCE : धन्यवाद सर, आप हमारे Toll free नंबर *123# पर कॉल करके प्लान और सर्विस से

संबंधित जानकारी ले सकते हैं आपका कीमती समय देने के लिए धन्यवाद आपका दिन शुभ

हो |

20) What customer service software or tools are you familiar with (e.g., CRM systems)?

a) Yes Sir/Madam I am familiar with CRM Tool because during this course will learn in Domain

Subject what is CRM and its functionality or benefits like calendaree.com

21) Do you have any knowledge of any social media or live chat?

a) Yes I have a knowledge of social media and I know the power of social media. Social media is

an a option to growth any business as well as branding. Every person in india use social

media on there basis.

22) What motivated you to pursue a career in customer care?

I am a people person and working with people is what ultimately motivates me. I think this is why

I’ve chosen to work in customer service even though I had the option of going in a different

direction. I am motivated by solving problems that people have and being able to offer them help

and clarity about how to best handle a certain situation.

1. Providing excellent customer service

2. Being a helpful and dependable team member


3. Coming up with new products and ideas

4. Solving problems

5. Contributing to a team or helping them achieve a goal

6. Contributing to a company mission that you care about

7. Achieving great results at work

8. Promoting personal growth

9. Representing a perfect product

10. Maintaining team spirit.

23) How do you define excellent customer service?

a) Customer Service is all about for products/services provided by the company to the there

customers but Customers also want to Feel valuable special customers from the company. That way

Companies always trying for their every customer is Feel valuable and special customer. This

thermology creates Batter Customer Experience and as we know Batter Customer Experience

stand for excellent Customer service.

24) How can you say better customer experience stands for excellent for customer?

Many experts like to say that customer experience is any interaction that customers have with a company. Customers refer to our company’s product and service if customer is happy with our service or product. This refer increase company sales and as well as marketing.

25) How do you handle difficult or irate customers?

To handle difficult or irate customers, you should12: 

Listen carefully and with interest to what the customer is telling you

 Apologize without laying blame, regardless of who is at fault

Put yourself in the customer’s place, and respond in a way that shows you care about his or her concerns1.

Offer real time support and identify the root cause of the problem2.

Acknowledge and take actions quickly to resolve the issue2.

Never take things personally or argue with the customer2.

Seek customer feedback and apologize when needed

26) Where can you make the data?

Many software in computer where we make a any type of data as well as document like

notepad, WordPad, MS word, MS Excel, Power Point & Etc. but Generally company used for

making data with the help of MS Word and MS Excel. MS Word is also know as WORD

PROCESSER and MS Excel Stand for Spreadsheet editor.

27) All Short cut keys?

Here are some of the most frequently used keyboard shortcuts for Microsoft Word:

a) Open a document: Ctrl+O

b) Create a new document: Ctrl+N

c) Save the document: Ctrl+S

d) Close the document: Ctrl+W

e) Cut the selected content to the Clipboard: Ctrl+X

f) Copy the selected content to the Clipboard: Ctrl+C

g) Paste the contents of the Clipboard: Ctrl+V

h) Select all document content: Ctrl+A

i) Apply bold formatting to text: Ctrl+B

j) Apply italic formatting to text: Ctrl+I

k) Apply underline formatting to text: Ctrl+U

l) Decrease the font size by 1 point: Ctrl+[

m) Increase the font size by 1 point: Ctrl+]

n) Center the text: Ctrl+E

o) Align the text to the left: Ctrl+L

p) Align the text to the right: Ctrl+R

q) Cancel a command: Esc

r) Undo the previous action: Ctrl+Z

s) Redo the previous action, if possible: Ctrl+Y

t) For finding Ctrl+F

u) For print in document Ctrl+P

28) Difference between copy-paste and cut paste?

The difference between copy paste and cut paste is that copy paste duplicates the content to a new

location without removing the original content, while cut paste moves the content to a new location

and removes the original content. कॉपी पेस्ट और कट पेस्ट के बीच का अंतर यह है कि कॉपी पेस्ट मूल सामग्री को

हटाए बिना सामग्री को एक नए स्थान पर डुप्लिकेट करता है, जबकि कट पेस्ट सामग्री को एक नए स्थान पर ले जाता है

और मूल सामग्री को हटा देता है।

Copy paste usually takes more time than cut paste, as it involves copying the entire file or content.

कॉपी पेस्ट आमतौर पर कट पेस्ट की तुलना में अधिक समय लेता है, क्योंकि इसमें पूरी फ़ाइल या सामग्री की प्रतिलिपि

बनाना शामिल होता है।

Cut paste and copy paste both use the clipboard to store the content temporarily.

29) Gmail option inbox?

Inbox by Gmail scans the user's incoming Gmail messages for information. It gathers email messages

related to the same overall topic to an organized bundle with a title describing the bundle's content.

इनबॉक्स बाय जीमेल जानकारी के लिए यूजर के आने वाले जीमेल मैसेज को स्कैन करता है। यह बंडल की सामग्री का

वर्णन करने वाले शीर्षक के साथ एक संगठित बंडल में एक ही समग्र विषय से संबंधित ईमेल संदेश एकत्र करता है।

Uses :

Download and install the Gmail app on your iOS or Android device, or go to Gmail on your

computer’s browser. अपने iOS या Android डिवाइस पर Gmail ऐप्लिकेशन डाउनलोड और इंस्टॉल करें, या अपने

कंप्यूटर के ब्राउज़र पर Gmail पर जाएँ.

Sign in to your Google account by entering your email or phone number and password, or tapping

Google on the app. अपना ईमेल या फ़ोन नंबर और पासवर्ड दर्ज करके या ऐप्लिकेशन पर Google पर टैप करके

अपने Google खाते में प्रवेश करें.

Send, open, select, search, label, and manage your emails as you would on a regular Gmail account.

अपने ईमेल भेजें, खोलें, चुनें, खोजें, लेबल करें और प्रबंधित करें जैसा कि आप नियमित Gmail खाते पर करते हैं.

Enable Gmail notifications for your smartphone if you want to receive alerts for new messages. यदि

आप नए संदेशों के लिए अलर्ट प्राप्त करना चाहते हैं तो अपने स्मार्टफ़ोन के लिए जीमेल सूचनाएँ सक्षम करें.


30) What is Google map?

Google Maps (पूर्व में Google लोकल) Google द्वारा निःशुल्क , एक वेब मैपिंग सर्विस एप्लिकेशन

और तकनीक है जिसके द्वारा Google मानचित्र website, Google राइड फाइंडर, Google ट्रांजिट और

Google मानचित्र APIs के माध्यम से तीसरे पक्ष की websites में सन्निहित मानचित्रों सहित कई

मानचित्र-आधारित service directed होती हैं।

31) Benefits of Google map ?

a) Helps people to find your business.

b) Contact your business.

c) Brings Traffic to your website.

d) Adding images of your business.

e) Increase Credibility.

32) Start conversations with potential customers?

I think you are asking about how to start conversations with potential customers. According to a

source, here are some tips to create an engaging conversation with potential customers.

मुझे लगता है कि आप संभावित ग्राहकों के साथ बातचीत शुरू करने के तरीके के बारे में पूछ रहे हैं। एक सूत्र के

अनुसार, संभावित ग्राहकों के साथ एक आकर्षक वार्तालाप बनाने के लिए यहां कुछ सुझाव दिए गए हैं:

a) Be sincere and genuine.

b) Be knowledgeable.

c) Ask questions.

d) Listen.

e) Follow up.

f) Be consistent.

g) Offer value.

h) Be authentic.

33) What is Google pay?

a) Google Pay एक UPI आधारित डिजिटल पेमेंट ऐप है, जिसका उपयोग आप पैसों के ऑनलाइन

लेन-देन, बिल भुगतान, मोबाइल रिचार्ज, DTH रिचार्ज, और कई अन्य सेवाओं के लिए कर सकते

हैं | Google Pay पहले Tez के नाम से जाना जाता था, जो 2018 में भारत में शुरू किया गया था

34) What is phone pay?

a) Phone pay एक भारतीय डिजिटल वॉलेट है, जो आपको ऑनलाइन लेनदेन करने में मदद

करता है। यह एक UPI (Unified Payments Interface) प्लेटफॉर्म पर काम करता है, जो कि

भारतीय राष्ट्रीय भुगतान निगम (NPCI) द्वारा डिजाइन किया गया है। PhonePe के माध्यम

से, आप मोबाइल प्रीपेड / पोस्टपेड रिचार्ज, DTH / केबल TV रिचार्ज, सिंगल / मल्टी-स्क्रीन मूवी

टिकट, संग्रहीत कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार,

संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर,

प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति

संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति कर, प्रति-प्रति संचार, संपत्ति करने में मदद मिलेगी।

35) What is CCE?


a) CCE का अर्थ होता है एक व्यक्ति जो कंपनी और ग्राहकों के बीच संपर्क बनाए रखता है। CCE

की मदद से कंपनियों को ग्राहकों और उनके साथ संबंधों को मजबूत बनाने में मदद मिलती

है। सीसीई ग्राहक क्वेरी को संभालता है और हमारे व्यवसाय को बढ़ाने में मदद करता है।

36) Why are you choosing BPO industry.

Ans.मुझे BPO उद्योग को चुनने का कारण यह है कि यह एक व्यापारिक सेटिंग में काम करने का एक अच्छा मौका प्रदान करता है। मैं इसमें रुचि रखता हूँ क्योंकि यहाँ पर संचार कौशल, समस्या समाधान क्षमता और समय प्रबंधन की अहमियत होती है। मेरे पास अच्छी टीम वर्किंग क्षमता है और मैं लोगों के साथ अच्छा संचार करने का जोखिम नहीं लेता हूँ। मैं इस उद्योग में अपने करियर को विकसित करना चाहता हूँ और इसका मुझे एक व्यापक अनुभव और सीखने का मौका मिलेगा।"

37) What is responsibility of CCE?

a) Answering question about company’s product or service

b) Providing order and transactions

c) Resolving issue and troubleshoot

d) Collecting and analyzing customer feedback

e) Developing tank documenting knowledge into helping content

38)

39) What is BPO?

BPO full form होती है business process outsourcing ये एक ऐसा तरीका है जिसमें कुछ

business से जुड़े काम किसी बाहरी organisation को दे दिए जाते है. business process

outsourcing manufacturing और service industry दोनों में ही इस्तेमाल किया जाता है लेकिन

शुरवात में ये केवल manufacturing industry तक ही सीमित था लेकिन बाद में service

industry ने भी इसे अपना लिया है

40) Type of BPO with give a example?

BPO stand for Business process outsourcing. BPO is two type 1 st is Domestic and 2 nd is Non

Domestic

41) What is Domestic and Non Domestic?

a) Domestic : जो कंपनी अपने होम स्टेट और होम कंट्री के अंदर रहकर ही अपने सर्विस या

प्रॉडक्ट प्रोवाइड करवातें हैं उन्हें हम डोमेस्टिक कंपनी कहती है

b) Non Domestic जो कंपनी अपने होम स्टेट ओम कंट्री के साथ साथ दूसरे देशों में भी अपने

प्रॉडक्ट यह सर्विस प्रोवाइड करवातें हैं उन्होंने नॉन डोमेस्टिक कंपनी कहती है

42) Describe the type of Domestic & Non Domestic?

Domestic & Non Domestic

43) What is Call center?

यह एक ऐसा प्लेस होत है जहाँ कई एम्प्लॉई बैठकर कस्टमर की क्वेरीज़ को हैंडल करते हैं

सुनते हैं व क्वेरी को सॉल्यूशन प्रोवाइड करवातें हैं उस हम कॉल सेंटर कहते हैं

44) What is hot calling?


45) What is cold calling?

कोल्ड कॉलिंग के अंदर कंपनी के द्वारा इन लोगों को टारगेट किया जाता है जिन्होंने

कभी कम्पनीज़ व उनकी सुविधाओं के बारे में जानकारी हासिल करने की कोशिश नहीं

की

46) What is inbound calling?

जो कोल कस्टमर केयर ऐसी क्यूरेटिव के द्वारा रिसीव की जाती है वह इनबाउंड को

कहलाती है इसमें ग्राहक सीसीईए अपने प्रॉडक्ट या सर्विस से संबंधित कविरी करता है।

47) What is outbound calling?

इसके अंदर के द्वारा कस्टमर को कॉल की जाती , outbound कॉल के अंदर नए

कस्टमर बनाने और हमारे आने वाले सिस्टम में एक छोटे छोटे अर्र को दूर करने के

लिए फीडबैक के लिए की जाती है

48) Benefits of outbound calling?

49) What is CMS?

50) What is CRM?

51) Benefits of CRM?

52) What is technical or non technical job?

53) What is customer service documentation?

54) Benefits of customer service documentation?

55) What is user documentation?

उपयोगकर्ता दस्तावेज़ीकरण का अर्थ है एक ऐसे दस्तावेज़ का निर्माण जो किसी उत्पाद, सेवा,

या प्रक्रिया के उपयोगकर्ताओं को समझने में मदद करता है। इसमें उत्पाद, सेवा, या प्रक्रिया के

उपयोग से संबंधित समस्याओं के समाधान के लिए सही जानकारी, संपर्क विवरण, और

समर्थन की प्रतिक्रिया होती है।

56) Elements of great user documentation?

57) How to collect information?


58) What is Drop box and its benefits?

59) What is google workspace and its benefits?

60) What is zoom software its benefits?

61) What is UI & UX?

यूआई (UI) का मतलब है यूजर इंटरफेस (User Interface)। यह एक ऐसा माध्यम है जिसके जरिए

एक उपयोगकर्ता और एक कंप्यूटर प्रोग्राम के बीच का संचार होता है। यूजर इंटरफेस के द्वारा

उपयोगकर्ता को कमांड या मेनू का एक सेट प्रदान किया जाता है, जिसकी सहायता से वह प्रोग्राम

के साथ बातचीत कर सकता है। यूजर इंटरफेस के विभिन्न प्रकार होते हैं, जैसे कि ग्राफिकल

यूजर इंटरफेस (GUI), वेब यूजर इंटरफेस, टच स्क्रीन इंटरफेस, कमांड लाइन इंटरफेस, हार्डवेयर यूजर

इंटरफेस आदि।

62) What is Web Chat?

Web chat, also known as live chat, is the tool that allows real time communication between

businesses and customers on the website. It brings chat features for the website and help address

sales and support related queries during the customer journey and witness the following benefits.

Improve customer experience (CX) – Web chat allows visitors to make queries that can be answered

quicker than an email or phone call. When customers receive immediate solutions, they have a

better brand experience.

Deliver real time assistance – Easily connect with your customers in real time with online web chat

to provide real-time sales or support assistance. It helps to improve your first response time and

boost conversions.

Better customer satisfaction – Web chat gives customers an efficient way to get quick solutions to

the issues across their journey. Getting assistance right away when needed, boosts satisfaction.

Here are the key use cases that discuss how businesses can use online web chat to best fit their

customer experience strategy.

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